Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2022
Kohderyhmä: Kaikki yli 65-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 249 000
Viikot: 44-47/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 210 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 97 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 39 t 32 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 5 t 40 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV136,5 %32,6 %1 195 00096 %
Yle TV211,5 %8,2 %1 064 00085 %
Yle Teema&Fem3,4 %4,2 %926 00074 %
Yle yhteensä51,4 %45,0 %1 206 00097 %
MTV319,4 %25,2 %1 161 00093 %
Sub2,4 %2,8 %791 00063 %
AVA2,1 %1,5 %648 00052 %
C More Total0,9 %1,0 %227 00018 %
MTV yhteensä24,7 %30,5 %1 174 00094 %
Nelonen5,9 %7,8 %955 00077 %
Jim2,0 %1,7 %689 00055 %
Liv1,1 %0,9 %637 00051 %
Hero0,8 %1,1 %495 00040 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä9,8 %11,4 %1 053 00084 %
TV52,1 %1,9 %731 00059 %
Kutonen1,5 %1,3 %523 00042 %
Frii1,9 %2,0 %528 00042 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %14 0001 %
TLC1,6 %1,3 %454 00036 %
Warner Bros. Discovery7,2 %6,6 %887 00071 %
STAR Channel1,0 %0,8 %415 00033 %
National Geographic Channel2,2 %1,3 %509 00041 %
Disney Finland3,1 %2,2 %643 00051 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV2,2 %3,0 %705 00057 %
Muut1,8 %1,8 %354 00028 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 210 00097 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.