Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2022
Kohderyhmä: Kaikki 25–44-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 413 000
Viikot: 44-47/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 195 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 85 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 10 t 16 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 1 t 29 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV111,8 %11,0 %710 00050 %
Yle TV217,0 %14,8 %722 00051 %
Yle Teema&Fem2,1 %1,9 %328 00023 %
Yle yhteensä30,9 %27,7 %933 00066 %
MTV318,4 %21,7 %814 00058 %
Sub5,3 %6,0 %547 00039 %
AVA2,4 %2,3 %336 00024 %
C More Total2,4 %2,8 %137 00010 %
MTV yhteensä28,4 %32,7 %948 00067 %
Nelonen10,2 %13,5 %694 00049 %
Jim2,8 %2,4 %377 00027 %
Liv2,4 %2,2 %399 00028 %
Hero0,9 %1,2 %194 00014 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä16,3 %19,3 %867 00061 %
TV53,9 %3,9 %478 00034 %
Kutonen2,6 %2,5 %323 00023 %
Frii1,8 %1,8 %219 00015 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %12 0001 %
TLC3,7 %2,9 %266 00019 %
Warner Bros. Discovery12,1 %11,2 %691 00049 %
STAR Channel5,3 %4,0 %394 00028 %
National Geographic Channel2,3 %1,7 %238 00017 %
Disney Finland7,6 %5,7 %493 00035 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV0,5 %0,3 %160 00011 %
Muut5,0 %4,2 %347 00025 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 195 00085 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.