Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2022
Kohderyhmä: Miehet 3+
Kohderyhmän väestö: 2 620 000
Viikot: 44-47/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 196 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 84 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 21 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 47 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,3 %24,9 %1 647 00063 %
Yle TV215,5 %13,7 %1 639 00063 %
Yle Teema&Fem2,9 %3,1 %1 073 00041 %
Yle yhteensä45,8 %41,7 %1 918 00073 %
MTV316,4 %21,1 %1 720 00066 %
Sub4,2 %4,9 %1 247 00048 %
AVA1,7 %1,6 %795 00030 %
C More Total1,7 %2,1 %379 00014 %
MTV yhteensä24,0 %29,7 %1 882 00072 %
Nelonen5,9 %7,3 %1 438 00055 %
Jim2,6 %2,3 %1 009 00039 %
Liv1,2 %1,1 %852 00033 %
Hero0,9 %1,2 %632 00024 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä10,5 %12,0 %1 695 00065 %
TV53,0 %3,2 %1 129 00043 %
Kutonen3,1 %2,8 %897 00034 %
Frii1,5 %1,4 %646 00025 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %41 0002 %
TLC1,0 %0,7 %549 00021 %
Warner Bros. Discovery9,0 %8,4 %1 412 00054 %
STAR Channel2,3 %2,0 %790 00030 %
National Geographic Channel3,2 %2,0 %759 00029 %
Disney Finland5,5 %4,1 %1 102 00042 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,4 %1,6 %688 00026 %
Muut4,4 %3,6 %707 00027 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 196 00084 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.