Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, lokakuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 692 000
Viikot: 40-43/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 314 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 86 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 14 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 37 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,8 %24,6 %1 728 00064 %
Yle TV27,1 %4,8 %1 598 00059 %
Yle Teema&Fem2,7 %2,4 %1 033 00038 %
Yle yhteensä37,6 %31,8 %1 999 00074 %
MTV324,0 %29,6 %1 881 00070 %
Sub3,0 %3,0 %1 077 00040 %
AVA2,8 %2,3 %943 00035 %
C More Total0,7 %0,7 %238 0009 %
MTV yhteensä30,4 %35,7 %2 056 00076 %
Nelonen10,7 %14,1 %1 635 00061 %
Jim2,1 %1,5 %854 00032 %
Liv2,2 %1,9 %979 00036 %
Hero1,0 %1,2 %589 00022 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä16,0 %18,8 %1 857 00069 %
TV52,4 %2,0 %990 00037 %
Kutonen1,0 %1,0 %630 00023 %
Frii2,4 %2,1 %639 00024 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %11 0000 %
TLC2,6 %2,2 %604 00022 %
Warner Bros. Discovery8,6 %7,4 %1 350 00050 %
STAR Channel1,6 %1,3 %636 00024 %
National Geographic Channel1,7 %1,0 %540 00020 %
Disney Finland3,3 %2,3 %893 00033 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,6 %2,1 %662 00025 %
Muut2,8 %2,4 %613 00023 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 314 00086 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.