Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, syyskuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 692 000
Viikot: 35-39/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 325 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 86 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 17 t 37 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 32 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,6 %24,0 %1 749 00065 %
Yle TV28,3 %6,4 %1 625 00060 %
Yle Teema&Fem3,3 %2,8 %1 018 00038 %
Yle yhteensä40,1 %33,2 %2 048 00076 %
MTV323,5 %29,0 %1 917 00071 %
Sub3,0 %3,3 %1 141 00042 %
AVA2,6 %2,3 %933 00035 %
C More Total0,7 %0,7 %263 00010 %
MTV yhteensä29,9 %35,3 %2 039 00076 %
Nelonen10,6 %14,2 %1 648 00061 %
Jim2,0 %1,6 %844 00031 %
Liv2,0 %1,7 %907 00034 %
Hero0,9 %1,1 %561 00021 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä15,4 %18,6 %1 835 00068 %
TV52,3 %2,0 %974 00036 %
Kutonen0,9 %0,8 %637 00024 %
Frii2,1 %1,9 %555 00021 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %9 0000 %
TLC2,2 %2,1 %579 00021 %
Warner Bros. Discovery7,6 %6,9 %1 334 00050 %
STAR Channel1,4 %1,2 %630 00023 %
National Geographic Channel1,7 %1,1 %529 00020 %
Disney Finland3,2 %2,3 %894 00033 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,5 %1,8 %639 00024 %
Muut2,6 %2,2 %582 00022 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 325 00086 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.