Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, syyskuu 2022
Kohderyhmä: Miehet 3+
Kohderyhmän väestö: 2 620 000
Viikot: 35-39/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 180 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 83 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 17 t 7 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 27 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,2 %25,9 %1 634 00062 %
Yle TV211,2 %10,4 %1 594 00061 %
Yle Teema&Fem3,0 %2,7 %1 001 00038 %
Yle yhteensä43,4 %39,0 %1 893 00072 %
MTV315,8 %20,7 %1 693 00065 %
Sub4,8 %5,8 %1 226 00047 %
AVA1,7 %1,6 %795 00030 %
C More Total2,1 %2,5 %376 00014 %
MTV yhteensä24,4 %30,5 %1 855 00071 %
Nelonen7,6 %9,7 %1 520 00058 %
Jim3,0 %2,5 %951 00036 %
Liv1,3 %1,2 %786 00030 %
Hero0,9 %1,3 %606 00023 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,8 %14,7 %1 691 00065 %
TV52,9 %3,0 %1 018 00039 %
Kutonen2,8 %2,5 %898 00034 %
Frii1,5 %1,3 %570 00022 %
The Discovery Channel0,1 %0,0 %29 0001 %
TLC0,9 %0,7 %493 00019 %
Warner Bros. Discovery8,4 %7,6 %1 327 00051 %
STAR Channel2,4 %1,9 %756 00029 %
National Geographic Channel3,3 %1,9 %739 00028 %
Disney Finland5,7 %3,8 %1 056 00040 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,6 %1,7 %693 00026 %
Muut4,5 %4,0 %729 00028 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 180 00083 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.