Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, elokuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 692 000
Viikot: 31-34/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 224 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 83 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 15 t 9 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 10 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV126,2 %22,6 %1 610 00060 %
Yle TV216,4 %14,4 %1 499 00056 %
Yle Teema&Fem3,7 %3,1 %998 00037 %
Yle yhteensä46,3 %40,1 %1 915 00071 %
MTV318,8 %23,7 %1 643 00061 %
Sub3,7 %4,1 %1 050 00039 %
AVA3,0 %3,2 %787 00029 %
C More Total0,5 %0,3 %208 0008 %
MTV yhteensä26,1 %31,3 %1 846 00069 %
Nelonen6,3 %7,7 %1 337 00050 %
Jim2,1 %1,8 %813 00030 %
Liv2,0 %2,2 %808 00030 %
Hero0,9 %1,2 %493 00018 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä11,3 %12,9 %1 586 00059 %
TV52,9 %2,9 %935 00035 %
Kutonen1,1 %1,1 %571 00021 %
Frii2,2 %2,1 %532 00020 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %14 0001 %
TLC2,4 %2,6 %575 00021 %
Warner Bros. Discovery8,8 %8,9 %1 283 00048 %
STAR Channel1,9 %1,7 %561 00021 %
National Geographic Channel1,7 %1,2 %479 00018 %
Disney Finland3,5 %2,8 %796 00030 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,5 %1,9 %566 00021 %
Muut2,5 %2,1 %490 00018 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 224 00083 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.