Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, heinäkuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 692 000
Viikot: 27-30/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 076 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 77 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 14 t 27 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 3 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,5 %25,2 %1 542 00057 %
Yle TV214,6 %13,7 %1 472 00055 %
Yle Teema&Fem3,3 %2,6 %935 00035 %
Yle yhteensä45,3 %41,5 %1 827 00068 %
MTV316,8 %21,9 %1 541 00057 %
Sub3,5 %3,6 %1 000 00037 %
AVA2,9 %2,8 %736 00027 %
C More Total0,4 %0,2 %148 0006 %
MTV yhteensä23,6 %28,4 %1 706 00063 %
Nelonen5,6 %6,2 %1 242 00046 %
Jim3,0 %2,4 %802 00030 %
Liv2,6 %2,8 %849 00032 %
Hero1,2 %1,6 %535 00020 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,4 %12,9 %1 500 00056 %
TV53,1 %2,9 %902 00034 %
Kutonen1,4 %1,3 %606 00023 %
Frii2,4 %2,3 %521 00019 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %7 0000 %
TLC3,1 %3,2 %576 00021 %
Warner Bros. Discovery10,3 %9,7 %1 228 00046 %
STAR Channel2,2 %1,9 %574 00021 %
National Geographic Channel1,9 %1,4 %472 00018 %
Disney Finland4,2 %3,3 %815 00030 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,6 %2,1 %602 00022 %
Muut2,6 %2,1 %479 00018 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 076 00077 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.