Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, heinäkuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 519 000
Viikot: 27-30/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 964 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 78 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 15 t 8 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 8 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,9 %25,4 %1 497 00059 %
Yle TV214,2 %13,7 %1 382 00055 %
Yle Teema&Fem3,3 %2,5 %910 00036 %
Yle yhteensä45,3 %41,6 %1 729 00069 %
MTV317,0 %22,0 %1 490 00059 %
Sub3,4 %3,6 %963 00038 %
AVA3,0 %2,8 %730 00029 %
C More Total0,3 %0,2 %134 0005 %
MTV yhteensä23,8 %28,5 %1 638 00065 %
Nelonen5,4 %6,1 %1 188 00047 %
Jim3,0 %2,4 %790 00031 %
Liv2,6 %2,8 %828 00033 %
Hero1,2 %1,5 %531 00021 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,2 %12,8 %1 433 00057 %
TV53,1 %2,9 %884 00035 %
Kutonen1,4 %1,2 %587 00023 %
Frii2,4 %2,3 %516 00020 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %7 0000 %
TLC3,1 %3,2 %570 00023 %
Warner Bros. Discovery10,3 %9,7 %1 191 00047 %
STAR Channel2,2 %1,9 %558 00022 %
National Geographic Channel2,0 %1,4 %467 00019 %
Disney Finland4,1 %3,2 %797 00032 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,6 %2,1 %593 00024 %
Muut2,6 %2,1 %449 00018 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 964 00078 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.