Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, elokuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 519 000
Viikot: 31-34/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 090 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 83 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 15 t 52 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 17 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV126,7 %22,8 %1 567 00062 %
Yle TV216,0 %14,3 %1 398 00056 %
Yle Teema&Fem3,6 %3,1 %955 00038 %
Yle yhteensä46,3 %40,2 %1 805 00072 %
MTV319,0 %23,8 %1 586 00063 %
Sub3,7 %4,1 %1 013 00040 %
AVA3,1 %3,2 %777 00031 %
C More Total0,5 %0,3 %195 0008 %
MTV yhteensä26,2 %31,4 %1 767 00070 %
Nelonen6,1 %7,6 %1 270 00050 %
Jim2,1 %1,9 %804 00032 %
Liv2,0 %2,2 %791 00031 %
Hero0,9 %1,2 %489 00019 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä11,2 %12,8 %1 508 00060 %
TV52,9 %2,9 %909 00036 %
Kutonen1,1 %1,1 %557 00022 %
Frii2,2 %2,1 %526 00021 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %14 0001 %
TLC2,4 %2,6 %569 00023 %
Warner Bros. Discovery8,8 %8,8 %1 243 00049 %
STAR Channel1,9 %1,7 %548 00022 %
National Geographic Channel1,7 %1,2 %476 00019 %
Disney Finland3,6 %2,8 %781 00031 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,5 %1,9 %563 00022 %
Muut2,5 %2,1 %448 00018 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 090 00083 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.