Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, kesäkuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 519 000
Viikot: 1-26/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 676 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 67 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 12 t 38 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 13 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,9 %24,7 %1 255 00050 %
Yle TV210,1 %9,4 %1 125 00045 %
Yle Teema&Fem3,3 %2,7 %776 00031 %
Yle yhteensä42,3 %36,8 %1 438 00057 %
MTV319,9 %25,2 %1 324 00053 %
Sub3,4 %3,6 %814 00032 %
AVA3,0 %2,5 %656 00026 %
C More Total0,5 %0,3 %151 0006 %
MTV yhteensä26,7 %31,6 %1 456 00058 %
Nelonen6,9 %8,6 %1 058 00042 %
Jim2,5 %1,9 %609 00024 %
Liv2,7 %2,8 %703 00028 %
Hero1,2 %1,7 %452 00018 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,3 %15,0 %1 232 00049 %
TV53,3 %2,9 %759 00030 %
Kutonen1,2 %1,2 %490 00019 %
Frii2,1 %2,0 %444 00018 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %10 0000 %
TLC3,2 %3,3 %472 00019 %
Warner Bros. Discovery9,9 %9,4 %1 003 00040 %
STAR Channel2,0 %1,7 %470 00019 %
National Geographic Channel1,7 %1,2 %379 00015 %
Disney Finland3,7 %3,0 %657 00026 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,8 %2,3 %495 00020 %
Muut2,4 %2,0 %387 00015 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 676 00067 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.