Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, toukokuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 519 000
Viikot: 1-21/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 219 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 88 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 14 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 45 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV130,0 %25,3 %1 745 00069 %
Yle TV25,8 %4,7 %1 461 00058 %
Yle Teema&Fem3,1 %2,8 %1 038 00041 %
Yle yhteensä38,8 %32,8 %1 929 00077 %
MTV327,3 %33,6 %1 905 00076 %
Sub2,0 %2,0 %992 00039 %
AVA2,4 %1,8 %873 00035 %
C More Total1,6 %1,9 %273 00011 %
MTV yhteensä33,3 %39,3 %2 017 00080 %
Nelonen6,5 %8,5 %1 450 00058 %
Jim1,9 %1,5 %858 00034 %
Liv2,1 %2,0 %900 00036 %
Hero0,9 %1,1 %561 00022 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä11,5 %13,1 %1 678 00067 %
TV53,2 %2,8 %1 040 00041 %
Kutonen0,9 %0,9 %604 00024 %
Frii1,8 %1,5 %582 00023 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %13 0000 %
TLC3,0 %3,0 %631 00025 %
Warner Bros. Discovery9,2 %8,4 %1 353 00054 %
STAR Channel1,6 %1,4 %602 00024 %
National Geographic Channel1,6 %1,2 %537 00021 %
Disney Finland3,2 %2,6 %864 00034 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,6 %1,8 %626 00025 %
Muut2,5 %2,0 %554 00022 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 219 00088 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.