Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, toukokuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 4+
Kohderyhmän väestö: 2 692 000
Viikot: 1-21/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 364 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 88 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 21 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 37 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,6 %25,1 %1 799 00067 %
Yle TV26,2 %4,7 %1 562 00058 %
Yle Teema&Fem3,0 %2,8 %1 056 00039 %
Yle yhteensä38,9 %32,6 %2 042 00076 %
MTV327,2 %33,6 %2 004 00074 %
Sub2,1 %1,9 %1 037 00039 %
AVA2,4 %1,9 %890 00033 %
C More Total1,6 %1,9 %294 00011 %
MTV yhteensä33,3 %39,3 %2 133 00079 %
Nelonen6,6 %8,6 %1 524 00057 %
Jim1,9 %1,5 %872 00032 %
Liv2,1 %2,1 %917 00034 %
Hero0,9 %1,1 %568 00021 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä11,6 %13,1 %1 755 00065 %
TV53,2 %2,9 %1 073 00040 %
Kutonen0,9 %0,9 %616 00023 %
Frii1,8 %1,5 %592 00022 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %13 0000 %
TLC3,0 %3,0 %641 00024 %
Discovery Networks Finland9,2 %8,5 %1 398 00052 %
FOX1,6 %1,4 %617 00023 %
National Geographic Channel1,5 %1,2 %548 00020 %
Disney Finland3,1 %2,6 %886 00033 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,5 %1,8 %635 00024 %
Muut2,5 %2,0 %580 00022 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 364 00088 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.