Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, kesäkuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 692 000
Viikot: 1-26/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 772 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 66 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 12 t 2 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 6 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,5 %24,6 %1 284 00048 %
Yle TV210,5 %9,5 %1 192 00044 %
Yle Teema&Fem3,3 %2,7 %796 00030 %
Yle yhteensä42,3 %36,7 %1 513 00056 %
MTV319,8 %25,1 %1 376 00051 %
Sub3,4 %3,6 %837 00031 %
AVA3,0 %2,5 %667 00025 %
C More Total0,5 %0,3 %162 0006 %
MTV yhteensä26,6 %31,6 %1 524 00057 %
Nelonen7,0 %8,6 %1 109 00041 %
Jim2,5 %1,9 %620 00023 %
Liv2,7 %2,8 %717 00027 %
Hero1,2 %1,7 %455 00017 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,4 %15,0 %1 289 00048 %
TV53,3 %2,9 %777 00029 %
Kutonen1,2 %1,2 %503 00019 %
Frii2,1 %1,9 %450 00017 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %10 0000 %
TLC3,1 %3,3 %479 00018 %
Warner Bros. Discovery9,9 %9,5 %1 035 00038 %
STAR Channel2,0 %1,7 %479 00018 %
National Geographic Channel1,7 %1,2 %386 00014 %
Disney Finland3,7 %2,9 %672 00025 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,7 %2,3 %499 00019 %
Muut2,4 %2,1 %411 00015 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 772 00066 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.