Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, huhtikuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 692 000
Viikot: 14-17/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 313 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 86 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 27 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 40 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV130,0 %26,5 %1 733 00064 %
Yle TV28,4 %5,8 %1 615 00060 %
Yle Teema&Fem3,2 %2,8 %1 125 00042 %
Yle yhteensä41,6 %35,1 %2 018 00075 %
MTV320,8 %26,2 %1 895 00070 %
Sub3,1 %3,4 %1 164 00043 %
AVA2,7 %2,1 %953 00035 %
C More Total0,8 %1,0 %255 0009 %
MTV yhteensä27,4 %32,7 %2 040 00076 %
Nelonen8,5 %11,7 %1 639 00061 %
Jim2,0 %1,6 %926 00034 %
Liv2,2 %2,1 %968 00036 %
Hero0,9 %1,0 %576 00021 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,7 %16,4 %1 859 00069 %
TV53,2 %3,0 %1 152 00043 %
Kutonen1,0 %0,9 %674 00025 %
Frii2,1 %1,9 %637 00024 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %18 0001 %
TLC2,9 %2,8 %675 00025 %
Warner Bros. Discovery9,6 %8,9 %1 436 00053 %
STAR Channel1,7 %1,6 %674 00025 %
National Geographic Channel1,7 %1,2 %581 00022 %
Disney Finland3,4 %2,8 %947 00035 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,7 %2,1 %677 00025 %
Muut2,9 %2,6 %622 00023 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 313 00086 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.