Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, huhtikuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 519 000
Viikot: 14-17/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 173 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 86 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 20 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 48 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV130,5 %26,8 %1 691 00067 %
Yle TV28,1 %5,8 %1 516 00060 %
Yle Teema&Fem3,2 %2,8 %1 102 00044 %
Yle yhteensä41,8 %35,4 %1 911 00076 %
MTV320,7 %26,1 %1 803 00072 %
Sub3,0 %3,4 %1 109 00044 %
AVA2,8 %2,1 %931 00037 %
C More Total0,8 %0,9 %236 0009 %
MTV yhteensä27,3 %32,5 %1 931 00077 %
Nelonen8,4 %11,6 %1 550 00062 %
Jim2,0 %1,6 %905 00036 %
Liv2,2 %2,2 %939 00037 %
Hero0,9 %1,0 %571 00023 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,5 %16,3 %1 760 00070 %
TV53,2 %2,9 %1 112 00044 %
Kutonen1,0 %0,9 %652 00026 %
Frii2,2 %1,9 %630 00025 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %17 0001 %
TLC3,0 %2,9 %666 00026 %
Warner Bros. Discovery9,6 %8,9 %1 386 00055 %
STAR Channel1,7 %1,6 %655 00026 %
National Geographic Channel1,7 %1,2 %573 00023 %
Disney Finland3,4 %2,8 %922 00037 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,8 %2,1 %671 00027 %
Muut2,9 %2,6 %590 00023 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 173 00086 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.