Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, maaliskuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 519 000
Viikot: 9-13/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 758 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 70 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 16 t 52 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 0 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV131,3 %28,0 %1 401 00056 %
Yle TV210,3 %6,5 %1 280 00051 %
Yle Teema&Fem3,5 %3,3 %878 00035 %
Yle yhteensä45,1 %37,9 %1 565 00062 %
MTV321,2 %26,5 %1 442 00057 %
Sub2,3 %2,6 %862 00034 %
AVA2,8 %2,5 %779 00031 %
C More Total0,7 %0,7 %194 0008 %
MTV yhteensä27,1 %32,3 %1 549 00061 %
Nelonen7,4 %10,6 %1 238 00049 %
Jim1,8 %1,5 %690 00027 %
Liv1,8 %1,9 %788 00031 %
Hero0,8 %1,0 %462 00018 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä11,8 %15,0 %1 380 00055 %
TV52,3 %2,3 %780 00031 %
Kutonen1,1 %1,0 %533 00021 %
Frii1,9 %1,6 %499 00020 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %11 0000 %
TLC3,2 %2,9 %538 00021 %
Warner Bros. Discovery8,6 %8,1 %1 071 00043 %
STAR Channel1,5 %1,6 %525 00021 %
National Geographic Channel1,6 %1,0 %469 00019 %
Disney Finland3,1 %2,7 %744 00030 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,5 %1,8 %547 00022 %
Muut3,0 %2,8 %498 00020 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 758 00070 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.