Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, helmikuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 519 000
Viikot: 5-8/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 253 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 89 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 24 t 17 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 29 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV126,1 %27,7 %1 802 00072 %
Yle TV219,9 %7,0 %1 737 00069 %
Yle Teema&Fem2,9 %2,6 %1 157 00046 %
Yle yhteensä48,9 %37,3 %2 041 00081 %
MTV317,4 %25,6 %1 820 00072 %
Sub2,2 %2,7 %1 102 00044 %
AVA2,4 %2,4 %947 00038 %
C More Total0,5 %0,5 %212 0008 %
MTV yhteensä22,5 %31,2 %1 941 00077 %
Nelonen6,6 %10,6 %1 590 00063 %
Jim1,3 %1,5 %882 00035 %
Liv1,9 %2,2 %1 005 00040 %
Hero0,8 %1,1 %628 00025 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä10,6 %15,4 %1 781 00071 %
TV56,3 %3,5 %1 366 00054 %
Kutonen0,9 %1,0 %699 00028 %
Frii1,8 %1,8 %668 00027 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %20 0001 %
TLC3,0 %3,2 %702 00028 %
Warner Bros. Discovery12,0 %9,7 %1 636 00065 %
STAR Channel1,5 %1,6 %661 00026 %
National Geographic Channel1,5 %1,4 %599 00024 %
Disney Finland3,0 %3,1 %943 00037 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,1 %1,5 %660 00026 %
Muut2,1 %2,2 %607 00024 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 253 00089 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.