Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, helmikuu 2022
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 692 000
Viikot: 5-8/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 401 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 89 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 23 t 9 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 19 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV125,7 %27,4 %1 871 00069 %
Yle TV220,0 %7,0 %1 847 00069 %
Yle Teema&Fem3,0 %2,6 %1 220 00045 %
Yle yhteensä48,8 %37,1 %2 170 00081 %
MTV317,4 %25,7 %1 916 00071 %
Sub2,2 %2,7 %1 142 00042 %
AVA2,3 %2,3 %968 00036 %
C More Total0,5 %0,5 %230 0009 %
MTV yhteensä22,5 %31,3 %2 050 00076 %
Nelonen6,7 %10,7 %1 688 00063 %
Jim1,3 %1,5 %902 00033 %
Liv1,9 %2,2 %1 030 00038 %
Hero0,8 %1,1 %638 00024 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä10,7 %15,5 %1 889 00070 %
TV56,3 %3,5 %1 432 00053 %
Kutonen0,9 %1,0 %719 00027 %
Frii1,7 %1,8 %678 00025 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %20 0001 %
TLC2,9 %3,2 %716 00027 %
Warner Bros. Discovery12,0 %9,7 %1 716 00064 %
STAR Channel1,5 %1,6 %677 00025 %
National Geographic Channel1,5 %1,4 %612 00023 %
Disney Finland3,0 %3,0 %968 00036 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,1 %1,5 %668 00025 %
Muut2,2 %2,2 %643 00024 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 401 00089 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.