Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, helmikuu 2022
Kohderyhmä: Miehet 3+
Kohderyhmän väestö: 2 620 000
Viikot: 5-8/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 249 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 86 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 23 t 56 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 25 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV123,4 %28,0 %1 740 00066 %
Yle TV222,8 %8,8 %1 760 00067 %
Yle Teema&Fem2,4 %2,3 %1 164 00044 %
Yle yhteensä48,5 %39,1 %2 008 00077 %
MTV312,4 %19,8 %1 720 00066 %
Sub3,0 %4,2 %1 243 00047 %
AVA1,4 %1,6 %854 00033 %
C More Total1,6 %2,1 %382 00015 %
MTV yhteensä18,3 %27,8 %1 894 00072 %
Nelonen5,1 %8,2 %1 522 00058 %
Jim2,0 %2,6 %1 004 00038 %
Liv1,1 %1,5 %890 00034 %
Hero0,9 %1,3 %698 00027 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä9,1 %13,6 %1 724 00066 %
TV59,5 %4,7 %1 498 00057 %
Kutonen2,4 %2,5 %982 00037 %
Frii1,1 %1,3 %663 00025 %
The Discovery Channel0,2 %0,2 %32 0001 %
TLC1,1 %1,0 %615 00023 %
Warner Bros. Discovery14,5 %9,9 %1 685 00064 %
STAR Channel2,3 %2,4 %823 00031 %
National Geographic Channel2,8 %2,5 %810 00031 %
Disney Finland5,1 %4,9 %1 137 00043 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,0 %1,5 %719 00027 %
Muut4,2 %4,6 %784 00030 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 249 00086 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.