Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - kesäkuu 2018
Kohderyhmä: Miehet 3+
Kohderyhmän väestö: 2 583 000
Viikot: 1-26/2018
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 259 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 87 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 56 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 51 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV126,1 %24,1 %1 717 00066 %
Yle TV215,3 %11,4 %1 786 00069 %
Yle Teema2,0 %2,0 %993 00038 %
Yle Fem0,9 %1,1 %766 00030 %
Yle yhteensä44,2 %38,6 %2 026 00078 %
MTV313,8 %18,7 %1 843 00071 %
Sub3,7 %4,3 %1 386 00054 %
AVA1,1 %1,1 %794 00031 %
C More Total2,2 %1,8 %315 00012 %
MTV yhteensä20,7 %25,9 %2 001 00077 %
Nelonen8,4 %10,8 %1 738 00067 %
Jim2,6 %2,8 %1 135 00044 %
Liv1,6 %1,8 %985 00038 %
Hero1,2 %1,7 %750 00029 %
Nelosen maksukanavat0,7 %1,1 %171 0007 %
Nelonen Media yhteensä14,4 %18,1 %1 910 00074 %
TV53,1 %2,7 %1 172 00045 %
Kutonen3,0 %3,1 %1 011 00039 %
Frii1,2 %1,3 %668 00026 %
The Discovery Channel0,3 %0,2 %73 0003 %
TLC0,4 %0,3 %521 00020 %
Warner Bros. Discovery8,9 %8,3 %1 518 00059 %
STAR Channel2,8 %2,3 %1 008 00039 %
National Geographic Channel3,4 %2,3 %835 00032 %
Disney Finland6,2 %4,6 %1 248 00048 %
Music TV0,4 %0,2 %134 0005 %
Muut5,2 %4,4 %959 00037 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 259 00087 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.