Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - tammikuu 2024
Kohderyhmä: Naiset 65+
Kohderyhmän väestö: 718 000
Viikot: 1-4/2024
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 696 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 97 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 38 t 51 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 5 t 32 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV136,5 %36,8 %683 00095 %
Yle TV213,1 %7,9 %627 00087 %
Yle Teema&Fem4,6 %3,5 %521 00073 %
Yle yhteensä54,2 %48,2 %693 00097 %
MTV321,3 %26,0 %663 00092 %
Sub1,8 %2,2 %405 00056 %
AVA2,4 %2,4 %358 00050 %
C More Total0,4 %0,3 %83 00012 %
MTV yhteensä26,0 %30,8 %671 00094 %
Nelonen5,3 %6,9 %562 00078 %
Jim1,7 %1,3 %334 00047 %
Liv1,7 %1,8 %372 00052 %
Hero0,6 %0,8 %221 00031 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä9,2 %10,8 %600 00084 %
TV52,5 %2,3 %401 00056 %
Kutonen0,6 %0,7 %243 00034 %
Frii1,3 %1,1 %235 00033 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %1 0000 %
TLC2,4 %2,6 %245 00034 %
Warner Bros. Discovery7,2 %6,7 %484 00067 %
STAR Channel0,5 %0,6 %195 00027 %
National Geographic Channel1,2 %0,8 %215 00030 %
Disney Finland1,7 %1,4 %304 00042 %
Muut1,9 %2,1 %187 00026 %
Yhteensä100,0 %100,0 %696 00097 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.