Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
45–64-vuotiaat, helmikuu 2019
Kohderyhmä: Kaikki 45–64-vuotiaat
Väestö: 1 422 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MM: Parisprintin finaalitYLE TV2su24.2.2019 12:26473 000393 00028 %84 %
2.Yle UutisetYLE TV1ma4.2.2019 18:00412 000357 00025 %73 %
3.Hiihdon MM: M yhdistelmäkilpailuYLE TV2la23.2.2019 13:26432 000339 00024 %78 %
4.Hiihdon MM: Naisten 10 km (p)YLE TV2ti26.2.2019 15:58469 000331 00023 %78 %
5.The Voice of FinlandNelonenpe8.2.2019 20:01423 000316 00022 %42 %
6.UrheiluruutuYLE TV1ma4.2.2019 20:53345 000313 00022 %42 %
7.Hiihdon MM: Parisprintin karsintaYLE TV2su24.2.2019 10:10410 000302 00021 %75 %
8.Hiihdon MM: Yhdistetyn parisprintin mäkiYLE TV2su24.2.2019 11:30428 000289 00020 %76 %
9.Hiihdon MM: Miesten 15 km (p)YLE TV2ke27.2.2019 14:57427 000278 00020 %83 %
10.Yle Uutiset alueeltasiYLE TV1ma4.2.2019 18:21279 000274 00019 %61 %
11.Hiihdon MM: N yhdistelmäkilpailuYLE TV2la23.2.2019 11:54377 000265 00019 %74 %
12.Puoli seitsemänYLE TV1ma4.2.2019 18:30309 000265 00019 %50 %
13.Tähdet, tähdetMTV3su3.2.2019 19:15468 000258 00018 %34 %
14.Selviytyjät SuomiNelonensu24.2.2019 19:59370 000257 00018 %31 %
15.Kymmenen uutisetMTV3to7.2.2019 21:57324 000256 00018 %41 %
16.Hiihdon MM: Urheilustudio, Seefeld 23.2.YLE TV2la23.2.2019 12:56325 000251 00018 %70 %
17.Yökylässä Maria VeitolaMTV3to21.2.2019 20:59330 000245 00017 %33 %
18.Vera Stanhope tutkii (12)YLE TV1la16.2.2019 19:40314 000243 00017 %31 %
19.Yhteisvastuu: Unelmatyön kynnykselläYLE TV1ma4.2.2019 17:55210 000238 00017 %64 %
20.Päivän sääMTV3ti12.2.2019 19:16237 000234 00016 %51 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.