Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
Yli 3-v. naiset, helmikuu 2019
Kohderyhmä: Naiset 3+
Väestö: 2 672 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MM: Parisprintin finaalitYLE TV2su24.2.2019 12:26652 000525 00020 %83 %
2.Hiihdon MM: Naisten 10 km (p)YLE TV2ti26.2.2019 15:58666 000476 00018 %72 %
3.Hiihdon MM: M yhdistelmäkilpailuYLE TV2la23.2.2019 13:26620 000474 00018 %78 %
4.Selviytyjät SuomiNelonensu3.2.2019 20:03668 000461 00017 %36 %
5.Yle UutisetYLE TV1ma25.2.2019 18:00526 000461 00017 %67 %
6.Hiihdon MM: Miesten 15 km (p)YLE TV2ke27.2.2019 14:57612 000431 00016 %79 %
7.Yökylässä Maria VeitolaMTV3to21.2.2019 20:59581 000430 00016 %41 %
8.The Voice of FinlandNelonenpe22.2.2019 20:02578 000421 00016 %38 %
9.Päivän sääMTV3ti12.2.2019 19:16418 000413 00015 %55 %
10.UrheiluruutuYLE TV1ti12.2.2019 20:55395 000406 00015 %39 %
11.Haluatko miljonääriksi?Nelonenla16.2.2019 20:01598 000403 00015 %34 %
12.Tulosruutu MTV3ma4.2.2019 19:21404 000395 00015 %47 %
13.Seitsemän uutisetMTV3ti12.2.2019 18:56476 000395 00015 %53 %
14.Hiihdon MM: Parisprintin karsintaYLE TV2su24.2.2019 10:10533 000393 00015 %75 %
15.Salatut elämätMTV3ma11.2.2019 19:27510 000388 00015 %43 %
16.Kymmenen uutisetMTV3ma4.2.2019 21:57486 000388 00015 %46 %
17.Hiihdon MM: Yhdistetyn parisprintin mäkiYLE TV2su24.2.2019 11:30565 000387 00014 %76 %
18.Yle Uutiset alueeltasiYLE TV1ma4.2.2019 18:21377 000371 00014 %53 %
19.Hiihdon MM: N yhdistelmäkilpailuYLE TV2la23.2.2019 11:54506 000369 00014 %74 %
20.Hiihdon MM: Urheilustudio, Seefeld 23.2.YLE TV2la23.2.2019 12:56433 000365 00014 %73 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.