Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
Yli 65-v. miehet, helmikuu 2019
Kohderyhmä: Miehet yli 65v
Väestö: 513 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MM: Miesten 15 km (p)YLE TV2ke27.2.2019 14:57360 000284 00055 %87 %
2.Hiihdon MM: Naisten 10 km (p)YLE TV2ti26.2.2019 15:58351 000278 00054 %86 %
3.Hiihdon MM: Parisprintin finaalitYLE TV2su24.2.2019 12:26314 000271 00053 %93 %
4.Hiihdon MM: M yhdistelmäkilpailuYLE TV2la23.2.2019 13:26308 000261 00051 %93 %
5.Hiihdon MM: Naisten viestiYLE TV2to28.2.2019 13:57320 000259 00051 %86 %
6.Hiihdon MM: Parisprintin karsintaYLE TV2su24.2.2019 10:10302 000242 00047 %91 %
7.Yle UutisetYLE TV1ma11.2.2019 20:29275 000236 00046 %68 %
8.UrheiluruutuYLE TV1ma11.2.2019 20:55218 000222 00043 %67 %
9.Hiihdon MM: N yhdistelmäkilpailuYLE TV2la23.2.2019 11:54275 000220 00043 %89 %
10.Hiihdon MM: Yhdistetyn parisprintin mäkiYLE TV2su24.2.2019 11:30300 000213 00041 %89 %
11.Hiihdon MM: Urheilustudio, Seefeld 23.2.YLE TV2la23.2.2019 12:56242 000206 00040 %86 %
12.Yle Uutiset alueeltasiYLE TV1ma18.2.2019 17:06196 000206 00040 %86 %
13.Hiihdon MC: ParisprintitYLE TV2su10.2.2019 14:27273 000199 00039 %81 %
14.Hiihdon SM: Naisten viestiYLE TV2la2.2.2019 14:44237 000189 00037 %81 %
15.Yhdistetyn MC: Hiihto-osuusYLE TV2la9.2.2019 16:40243 000188 00037 %70 %
16.Hiihdon MM: Yhdistetyn parisprintin hiihtoYLE TV2su24.2.2019 14:25244 000187 00036 %81 %
17.Hiihdon MM: SprinttifinaalitYLE TV2to21.2.2019 15:27321 000184 00036 %66 %
18.Hiihdon MM: Yhdistetyn 10 kmYLE TV2to28.2.2019 16:10236 000184 00036 %69 %
19.Hiihdon SM: SprintitYLE TV2su3.2.2019 11:23259 000184 00036 %82 %
20.Hiihdon MM: Sprintin karsinnatYLE TV2to21.2.2019 12:56247 000180 00035 %84 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.