Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
Yli 3-v. miehet, helmikuu 2019
Kohderyhmä: Miehet 3+
Väestö: 2 594 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MM: Parisprintin finaalitYLE TV2su24.2.2019 12:26772 000646 00025 %88 %
2.Hiihdon MM: Naisten 10 km (p)YLE TV2ti26.2.2019 15:58772 000591 00023 %81 %
3.Hiihdon MM: Miesten 15 km (p)YLE TV2ke27.2.2019 14:57803 000571 00022 %85 %
4.Hiihdon MM: M yhdistelmäkilpailuYLE TV2la23.2.2019 13:26691 000562 00022 %85 %
5.Hiihdon MM: Parisprintin karsintaYLE TV2su24.2.2019 10:10680 000502 00019 %81 %
6.Hiihdon MM: Yhdistetyn parisprintin mäkiYLE TV2su24.2.2019 11:30687 000471 00018 %82 %
7.Yle UutisetYLE TV1ma4.2.2019 18:00527 000463 00018 %68 %
8.UrheiluruutuYLE TV1ma4.2.2019 20:53501 000453 00017 %47 %
9.Hiihdon MM: N yhdistelmäkilpailuYLE TV2la23.2.2019 11:54612 000443 00017 %78 %
10.Hiihdon MM: Naisten viestiYLE TV2to28.2.2019 13:57569 000442 00017 %84 %
11.Hiihdon MM: Urheilustudio, Seefeld 23.2.YLE TV2la23.2.2019 12:56535 000435 00017 %78 %
12.Hiihdon MC: ParisprintitYLE TV2su10.2.2019 14:27560 000385 00015 %68 %
13.Yle Uutiset alueeltasiYLE TV1ma4.2.2019 18:21392 000381 00015 %62 %
14.Hiihdon MM: Yhdistetyn parisprintin hiihtoYLE TV2su24.2.2019 14:25503 000380 00015 %65 %
15.Yhdistetyn MC: Hiihto-osuusYLE TV2la9.2.2019 16:40496 000366 00014 %59 %
16.Hiihdon SM: SprintitYLE TV2su3.2.2019 11:23519 000340 00013 %69 %
17.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajokilpailuYLE TV2la16.2.2019 19:05488 000336 00013 %36 %
18.Hiihdon MM: Yhdistetyn 10 kmYLE TV2pe22.2.2019 17:10468 000333 00013 %56 %
19.Hiihdon MM: SprinttifinaalitYLE TV2to21.2.2019 15:27631 000331 00013 %60 %
20.Hiihdon MM: Urheilustudio, Seefeld 27.2.YLE TV2ke27.2.2019 16:46439 000328 00013 %54 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.