Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
Yli 10-v. miehet, helmikuu 2019
Kohderyhmä: Miehet 10+
Väestö: 2 406 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MM: Parisprintin finaalitYLE TV2su24.2.2019 12:26763 000638 00027 %89 %
2.Hiihdon MM: Naisten 10 km (p)YLE TV2ti26.2.2019 15:58769 000589 00024 %83 %
3.Hiihdon MM: Miesten 15 km (p)YLE TV2ke27.2.2019 14:57791 000566 00024 %86 %
4.Hiihdon MM: M yhdistelmäkilpailuYLE TV2la23.2.2019 13:26682 000554 00023 %85 %
5.Hiihdon MM: Parisprintin karsintaYLE TV2su24.2.2019 10:10665 000495 00021 %81 %
6.Hiihdon MM: Yhdistetyn parisprintin mäkiYLE TV2su24.2.2019 11:30681 000466 00019 %82 %
7.Yle UutisetYLE TV1ma4.2.2019 18:00527 000463 00019 %70 %
8.UrheiluruutuYLE TV1ma4.2.2019 20:53498 000452 00019 %48 %
9.Hiihdon MM: Naisten viestiYLE TV2to28.2.2019 13:57563 000437 00018 %84 %
10.Hiihdon MM: N yhdistelmäkilpailuYLE TV2la23.2.2019 11:54600 000436 00018 %78 %
11.Hiihdon MM: Urheilustudio, Seefeld 23.2.YLE TV2la23.2.2019 12:56526 000426 00018 %78 %
12.Hiihdon MC: ParisprintitYLE TV2su10.2.2019 14:27557 000383 00016 %69 %
13.Yle Uutiset alueeltasiYLE TV1ma4.2.2019 18:21392 000381 00016 %64 %
14.Hiihdon MM: Yhdistetyn parisprintin hiihtoYLE TV2su24.2.2019 14:25503 000380 00016 %66 %
15.Yhdistetyn MC: Hiihto-osuusYLE TV2la9.2.2019 16:40490 000362 00015 %60 %
16.Hiihdon SM: SprintitYLE TV2su3.2.2019 11:23513 000339 00014 %69 %
17.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajokilpailuYLE TV2la16.2.2019 19:05482 000335 00014 %37 %
18.Hiihdon MM: SprinttifinaalitYLE TV2to21.2.2019 15:27631 000331 00014 %61 %
19.Hiihdon MM: Yhdistetyn 10 kmYLE TV2pe22.2.2019 17:10462 000331 00014 %57 %
20.Hiihdon SM: Naisten viestiYLE TV2la2.2.2019 14:44436 000328 00014 %62 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.