Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
Yli 65-vuotiaat, helmikuu 2019
Kohderyhmä: Kaikki yli 65-vuotiaat
Väestö: 1 172 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MM: Naisten 10 km (p)YLE TV2ti26.2.2019 15:58690 000542 00046 %81 %
2.Hiihdon MM: Miesten 15 km (p)YLE TV2ke27.2.2019 14:57695 000538 00046 %82 %
3.Yle UutisetYLE TV1ma4.2.2019 18:00580 000520 00044 %71 %
4.Hiihdon MM: Parisprintin finaalitYLE TV2su24.2.2019 12:26607 000509 00043 %90 %
5.Hiihdon MM: M yhdistelmäkilpailuYLE TV2la23.2.2019 13:26612 000504 00043 %88 %
6.Hiihdon MM: Naisten viestiYLE TV2to28.2.2019 13:57614 000480 00041 %80 %
7.Hiihdon MM: Parisprintin karsintaYLE TV2su24.2.2019 10:10562 000445 00038 %85 %
8.Yle Uutiset alueeltasiYLE TV1ma18.2.2019 17:06424 000439 00037 %86 %
9.UrheiluruutuYLE TV1ma11.2.2019 20:55420 000432 00037 %55 %
10.Hiihdon MM: N yhdistelmäkilpailuYLE TV2la23.2.2019 11:54526 000415 00035 %86 %
11.Seitsemän uutisetMTV3ti5.2.2019 18:57462 000409 00035 %58 %
12.Hiihdon MM: Yhdistetyn parisprintin mäkiYLE TV2su24.2.2019 11:30561 000409 00035 %87 %
13.Hiihdon MM: Urheilustudio, Seefeld 23.2.YLE TV2la23.2.2019 12:56468 000396 00034 %83 %
14.Päivän sääMTV3ma4.2.2019 19:14391 000393 00034 %55 %
15.Hiihdon MC: ParisprintitYLE TV2su10.2.2019 14:27507 000375 00032 %75 %
16.Yhdistetyn MC: Hiihto-osuusYLE TV2la9.2.2019 16:40465 000372 00032 %65 %
17.Tulosruutu MTV3ma4.2.2019 19:21373 000365 00031 %51 %
18.A-studioYLE TV1ti12.2.2019 21:00494 000355 00030 %48 %
19.Yhteisvastuu: Unelmatyön kynnykselläYLE TV1ma4.2.2019 17:55327 000349 00030 %58 %
20.Hiihdon SM: Naisten viestiYLE TV2la2.2.2019 14:44455 000346 00030 %74 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.