Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 35/2021
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 508 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 197 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 88 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 29 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 38 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV125,5 %21,2 %1 693 00068 %
Yle TV211,2 %7,9 %1 484 00059 %
Yle Teema&Fem3,3 %3,0 %1 060 00042 %
Yle yhteensä40,0 %32,0 %1 904 00076 %
MTV323,6 %31,2 %1 847 00074 %
Sub2,5 %2,8 %1 104 00044 %
AVA2,7 %2,9 %940 00037 %
C More Total0,8 %0,4 %236 0009 %
MTV yhteensä29,6 %37,3 %1 978 00079 %
Nelonen10,5 %13,8 %1 645 00066 %
Jim1,9 %1,8 %833 00033 %
Liv2,6 %2,4 %1 005 00040 %
Hero1,0 %1,0 %467 00019 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä15,9 %19,0 %1 796 00072 %
TV52,3 %2,0 %991 00040 %
Kutonen0,9 %0,8 %573 00023 %
Frii2,0 %1,6 %568 00023 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %18 0001 %
TLC1,8 %1,2 %566 00023 %
Warner Bros. Discovery7,5 %5,8 %1 295 00052 %
STAR Channel2,1 %1,9 %571 00023 %
National Geographic Channel1,7 %1,1 %533 00021 %
Disney Finland3,8 %3,0 %853 00034 %
Paramount Network0,1 %0,1 %205 0008 %
AlfaTV0,7 %0,8 %542 00022 %
Muut2,4 %2,0 %591 00024 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 197 00088 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.