Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 19/2022
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 692 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 398 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 89 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 44 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 41 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV138,2 %30,8 %2 059 00076 %
Yle TV26,2 %4,4 %1 545 00057 %
Yle Teema&Fem2,7 %2,3 %1 036 00038 %
Yle yhteensä47,0 %37,5 %2 187 00081 %
MTV322,5 %30,4 %1 984 00074 %
Sub2,0 %2,0 %997 00037 %
AVA2,0 %1,7 %931 00035 %
C More Total1,0 %1,4 %245 0009 %
MTV yhteensä27,6 %35,4 %2 121 00079 %
Nelonen6,0 %8,1 %1 526 00057 %
Jim1,6 %1,4 %848 00032 %
Liv2,2 %2,1 %936 00035 %
Hero0,7 %1,0 %550 00020 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä10,6 %12,6 %1 768 00066 %
TV52,5 %2,6 %1 108 00041 %
Kutonen0,8 %0,8 %576 00021 %
Frii1,8 %1,7 %602 00022 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %9 0000 %
TLC2,9 %2,9 %620 00023 %
Warner Bros. Discovery8,2 %8,2 %1 413 00052 %
STAR Channel1,5 %1,6 %586 00022 %
National Geographic Channel1,5 %1,2 %551 00020 %
Disney Finland2,9 %2,7 %862 00032 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,4 %1,7 %637 00024 %
Muut2,4 %1,9 %592 00022 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 398 00089 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.