Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 40/2022
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 692 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 325 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 86 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 17 t 49 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 33 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,8 %24,4 %1 735 00064 %
Yle TV26,6 %5,2 %1 634 00061 %
Yle Teema&Fem3,0 %2,5 %1 032 00038 %
Yle yhteensä37,3 %32,2 %2 027 00075 %
MTV324,1 %29,7 %1 884 00070 %
Sub3,1 %3,1 %1 082 00040 %
AVA2,8 %2,3 %949 00035 %
C More Total0,7 %0,8 %232 0009 %
MTV yhteensä30,8 %35,9 %2 054 00076 %
Nelonen10,8 %13,9 %1 643 00061 %
Jim2,1 %1,6 %841 00031 %
Liv2,2 %1,7 %963 00036 %
Hero1,0 %1,3 %550 00020 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä16,1 %18,6 %1 858 00069 %
TV52,3 %2,0 %971 00036 %
Kutonen0,9 %0,8 %637 00024 %
Frii2,5 %2,3 %655 00024 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %3 0000 %
TLC2,3 %2,0 %621 00023 %
Warner Bros. Discovery8,0 %7,1 %1 330 00049 %
STAR Channel1,7 %1,2 %598 00022 %
National Geographic Channel1,7 %0,9 %533 00020 %
Disney Finland3,4 %2,2 %886 00033 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,6 %2,1 %659 00024 %
Muut3,0 %2,3 %596 00022 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 325 00086 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.