Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - marraskuu 2019
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 492 000
Viikot: 1-48/2019
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 207 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 89 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 33 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 47 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,0 %23,8 %1 719 00069 %
Yle TV210,1 %7,4 %1 574 00063 %
Yle Teema&Fem3,3 %3,3 %1 102 00044 %
Yle yhteensä42,4 %34,5 %1 936 00078 %
MTV318,8 %24,4 %1 811 00073 %
Sub3,0 %3,2 %1 181 00047 %
AVA2,6 %2,5 %943 00038 %
C More Total0,9 %0,6 %217 0009 %
MTV yhteensä25,3 %30,8 %1 973 00079 %
Nelonen8,9 %11,9 %1 639 00066 %
Jim3,0 %3,4 %1 007 00040 %
Liv3,4 %3,3 %1 114 00045 %
Hero1,2 %1,4 %675 00027 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä16,5 %20,0 %1 839 00074 %
TV52,8 %2,7 %1 118 00045 %
Kutonen1,2 %1,3 %710 00029 %
Frii2,2 %2,3 %672 00027 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %40 0002 %
TLC2,0 %1,9 %673 00027 %
Discovery Networks Finland8,6 %8,5 %1 469 00059 %
FOX2,2 %1,9 %788 00032 %
National Geographic Channel1,6 %1,2 %609 00024 %
Fox Networks Group3,8 %3,1 %1 027 00041 %
AlfaTV0,6 %1,0 %457 00018 %
Muut2,5 %2,0 %501 00020 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 207 00089 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.