Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - lokakuu 2019
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 492 000
Viikot: 1-44/2019
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 153 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 86 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 52 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 46 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,1 %24,0 %1 678 00067 %
Yle TV210,3 %7,6 %1 532 00061 %
Yle Teema&Fem3,3 %3,3 %1 074 00043 %
Yle yhteensä42,7 %34,9 %1 888 00076 %
MTV318,6 %24,2 %1 763 00071 %
Sub3,0 %3,2 %1 145 00046 %
AVA2,6 %2,5 %914 00037 %
C More Total0,9 %0,6 %214 0009 %
MTV yhteensä25,2 %30,6 %1 923 00077 %
Nelonen8,8 %11,7 %1 589 00064 %
Jim3,0 %3,4 %981 00039 %
Liv3,4 %3,3 %1 081 00043 %
Hero1,2 %1,5 %659 00026 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä16,4 %19,9 %1 788 00072 %
TV52,8 %2,7 %1 079 00043 %
Kutonen1,2 %1,3 %684 00027 %
Frii2,3 %2,3 %652 00026 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %39 0002 %
TLC2,0 %1,8 %650 00026 %
Discovery Networks Finland8,6 %8,4 %1 423 00057 %
FOX2,2 %1,9 %760 00030 %
National Geographic Channel1,6 %1,2 %590 00024 %
Fox Networks Group3,8 %3,1 %991 00040 %
AlfaTV0,6 %1,0 %438 00018 %
Muut2,5 %2,0 %477 00019 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 153 00086 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.