Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - elokuu 2019
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 492 000
Viikot: 1-35/2019
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 195 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 88 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 7 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 44 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,7 %24,9 %1 721 00069 %
Yle TV210,6 %7,3 %1 569 00063 %
Yle Teema&Fem3,3 %3,4 %1 104 00044 %
Yle yhteensä43,6 %35,6 %1 932 00078 %
MTV318,5 %24,5 %1 795 00072 %
Sub3,0 %3,2 %1 166 00047 %
AVA2,6 %2,5 %915 00037 %
C More Total1,0 %0,7 %224 0009 %
MTV yhteensä25,0 %30,9 %1 958 00079 %
Nelonen8,3 %11,2 %1 600 00064 %
Jim2,6 %2,7 %978 00039 %
Liv3,4 %3,4 %1 104 00044 %
Hero1,2 %1,5 %676 00027 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä15,5 %18,8 %1 809 00073 %
TV52,8 %2,8 %1 095 00044 %
Kutonen1,2 %1,3 %691 00028 %
Frii2,3 %2,4 %665 00027 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %42 0002 %
TLC1,9 %1,8 %660 00026 %
Discovery Networks Finland8,7 %8,6 %1 451 00058 %
FOX2,2 %1,9 %771 00031 %
National Geographic Channel1,7 %1,2 %605 00024 %
Fox Networks Group3,9 %3,1 %1 007 00040 %
Music TV0,2 %0,1 %100 0004 %
AlfaTV0,6 %1,0 %445 00018 %
Muut2,5 %2,0 %477 00019 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 195 00088 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.