Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - lokakuu 2021
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 508 000
Viikot: 1-43/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 195 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 88 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 40 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 49 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,2 %24,4 %1 714 00068 %
Yle TV211,5 %8,2 %1 551 00062 %
Yle Teema&Fem3,4 %3,1 %1 088 00043 %
Yle yhteensä43,1 %35,7 %1 938 00077 %
MTV320,5 %26,7 %1 786 00071 %
Sub2,8 %3,1 %1 095 00044 %
AVA2,5 %2,4 %891 00036 %
C More Total0,8 %0,7 %223 0009 %
MTV yhteensä26,5 %32,8 %1 928 00077 %
Nelonen8,5 %11,8 %1 509 00060 %
Jim2,0 %1,7 %857 00034 %
Liv2,5 %2,5 %959 00038 %
Hero0,9 %1,1 %592 00024 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä14,0 %17,1 %1 721 00069 %
TV52,5 %2,3 %994 00040 %
Kutonen1,3 %1,1 %658 00026 %
Frii2,2 %2,0 %607 00024 %
The Discovery Channel0,1 %0,0 %23 0001 %
TLC2,6 %1,9 %636 00025 %
Warner Bros. Discovery8,9 %7,7 %1 356 00054 %
STAR Channel1,9 %1,9 %644 00026 %
National Geographic Channel1,9 %1,3 %578 00023 %
Disney Finland3,8 %3,1 %915 00036 %
Paramount Network0,2 %0,2 %181 0007 %
AlfaTV0,9 %1,2 %533 00021 %
Muut2,7 %2,4 %518 00021 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 195 00088 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.