Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - lokakuu 2021
Kohderyhmä: Naiset 4+
Kohderyhmän väestö: 2 684 000
Viikot: 1-43/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 338 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 87 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 44 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 41 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,8 %24,2 %1 769 00066 %
Yle TV212,0 %8,3 %1 653 00062 %
Yle Teema&Fem3,4 %3,1 %1 121 00042 %
Yle yhteensä43,2 %35,6 %2 055 00077 %
MTV320,4 %26,8 %1 871 00070 %
Sub2,8 %3,1 %1 133 00042 %
AVA2,4 %2,3 %904 00034 %
C More Total0,9 %0,7 %240 0009 %
MTV yhteensä26,5 %32,9 %2 029 00076 %
Nelonen8,6 %11,9 %1 585 00059 %
Jim2,0 %1,7 %872 00032 %
Liv2,5 %2,5 %977 00036 %
Hero0,9 %1,1 %600 00022 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä14,1 %17,2 %1 805 00067 %
TV52,5 %2,4 %1 017 00038 %
Kutonen1,3 %1,1 %674 00025 %
Frii2,1 %2,0 %613 00023 %
The Discovery Channel0,1 %0,0 %23 0001 %
TLC2,6 %1,9 %643 00024 %
Discovery Networks Finland8,8 %7,6 %1 393 00052 %
FOX1,9 %1,9 %656 00024 %
National Geographic Channel1,8 %1,2 %586 00022 %
Disney Finland3,7 %3,1 %932 00035 %
Paramount Network0,2 %0,2 %184 0007 %
AlfaTV0,9 %1,2 %538 00020 %
Muut2,8 %2,4 %554 00021 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 338 00087 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.