Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - syyskuu 2021
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 684 000
Viikot: 1-39/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 274 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 85 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 17 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 41 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,9 %24,3 %1 727 00064 %
Yle TV212,5 %8,6 %1 611 00060 %
Yle Teema&Fem3,5 %3,2 %1 103 00041 %
Yle yhteensä43,9 %36,1 %2 005 00075 %
MTV320,1 %26,5 %1 813 00068 %
Sub2,8 %3,1 %1 100 00041 %
AVA2,4 %2,3 %868 00032 %
C More Total0,9 %0,7 %229 0009 %
MTV yhteensä26,1 %32,6 %1 969 00073 %
Nelonen8,3 %11,5 %1 531 00057 %
Jim2,0 %1,8 %847 00032 %
Liv2,5 %2,5 %953 00036 %
Hero0,9 %1,1 %585 00022 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,7 %16,8 %1 749 00065 %
TV52,4 %2,3 %990 00037 %
Kutonen1,3 %1,2 %658 00025 %
Frii2,1 %2,0 %594 00022 %
The Discovery Channel0,1 %0,0 %22 0001 %
TLC2,6 %2,0 %628 00023 %
Warner Bros. Discovery8,8 %7,7 %1 359 00051 %
STAR Channel1,9 %1,9 %636 00024 %
National Geographic Channel1,8 %1,2 %572 00021 %
Disney Finland3,8 %3,2 %907 00034 %
Paramount Network0,2 %0,2 %177 0007 %
AlfaTV0,9 %1,2 %518 00019 %
Muut2,8 %2,5 %536 00020 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 274 00085 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.