Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - elokuu 2021
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 684 000
Viikot: 1-34/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 332 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 87 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 54 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 42 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,1 %24,7 %1 776 00066 %
Yle TV212,9 %8,9 %1 666 00062 %
Yle Teema&Fem3,5 %3,2 %1 138 00042 %
Yle yhteensä44,5 %36,7 %2 063 00077 %
MTV319,6 %26,0 %1 849 00069 %
Sub2,8 %3,1 %1 125 00042 %
AVA2,3 %2,3 %882 00033 %
C More Total0,8 %0,7 %232 0009 %
MTV yhteensä25,6 %32,1 %2 012 00075 %
Nelonen8,0 %11,0 %1 556 00058 %
Jim2,1 %1,8 %870 00032 %
Liv2,5 %2,6 %976 00036 %
Hero0,9 %1,1 %610 00023 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,4 %16,5 %1 787 00067 %
TV52,5 %2,3 %1 016 00038 %
Kutonen1,3 %1,2 %683 00025 %
Frii2,1 %2,1 %614 00023 %
The Discovery Channel0,1 %0,0 %23 0001 %
TLC2,6 %2,0 %650 00024 %
Warner Bros. Discovery8,9 %7,9 %1 401 00052 %
STAR Channel1,9 %1,9 %659 00025 %
National Geographic Channel1,8 %1,2 %590 00022 %
Disney Finland3,7 %3,2 %935 00035 %
Paramount Network0,3 %0,2 %179 0007 %
AlfaTV0,9 %1,2 %530 00020 %
Muut2,8 %2,5 %545 00020 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 332 00087 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.