Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - elokuu 2021
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 508 000
Viikot: 1-34/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 192 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 87 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 52 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 51 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,4 %24,8 %1 720 00069 %
Yle TV212,5 %8,8 %1 566 00062 %
Yle Teema&Fem3,5 %3,2 %1 102 00044 %
Yle yhteensä44,4 %36,8 %1 948 00078 %
MTV319,7 %26,0 %1 769 00071 %
Sub2,8 %3,1 %1 087 00043 %
AVA2,3 %2,3 %869 00035 %
C More Total0,8 %0,7 %216 0009 %
MTV yhteensä25,6 %32,1 %1 915 00076 %
Nelonen7,9 %10,9 %1 484 00059 %
Jim2,1 %1,8 %855 00034 %
Liv2,5 %2,6 %959 00038 %
Hero0,9 %1,1 %602 00024 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,4 %16,4 %1 706 00068 %
TV52,5 %2,3 %993 00040 %
Kutonen1,4 %1,2 %667 00027 %
Frii2,2 %2,1 %609 00024 %
The Discovery Channel0,1 %0,0 %22 0001 %
TLC2,7 %2,1 %643 00026 %
Discovery Networks Finland9,0 %7,9 %1 363 00054 %
FOX1,9 %2,0 %648 00026 %
National Geographic Channel1,8 %1,2 %581 00023 %
Disney Finland3,8 %3,2 %920 00037 %
Paramount Network0,3 %0,2 %176 0007 %
AlfaTV0,9 %1,2 %526 00021 %
Muut2,8 %2,4 %510 00020 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 192 00087 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.