Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - heinäkuu 2021
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 508 000
Viikot: 1-30/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 201 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 88 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 8 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 53 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,2 %24,8 %1 726 00069 %
Yle TV212,6 %8,9 %1 574 00063 %
Yle Teema&Fem3,5 %3,1 %1 104 00044 %
Yle yhteensä44,3 %36,8 %1 956 00078 %
MTV320,0 %26,2 %1 785 00071 %
Sub2,7 %3,1 %1 094 00044 %
AVA2,3 %2,2 %877 00035 %
C More Total0,8 %0,7 %224 0009 %
MTV yhteensä25,8 %32,2 %1 929 00077 %
Nelonen8,0 %11,0 %1 496 00060 %
Jim2,1 %1,8 %856 00034 %
Liv2,5 %2,5 %960 00038 %
Hero0,9 %1,1 %608 00024 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,4 %16,4 %1 716 00068 %
TV52,4 %2,2 %996 00040 %
Kutonen1,4 %1,2 %676 00027 %
Frii2,1 %2,1 %615 00025 %
The Discovery Channel0,1 %0,0 %22 0001 %
TLC2,7 %2,1 %655 00026 %
Warner Bros. Discovery8,9 %7,8 %1 370 00055 %
STAR Channel1,9 %1,9 %652 00026 %
National Geographic Channel1,8 %1,2 %586 00023 %
Disney Finland3,7 %3,1 %928 00037 %
Paramount Network0,3 %0,2 %179 0007 %
AlfaTV0,9 %1,2 %526 00021 %
Muut2,8 %2,5 %515 00021 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 201 00088 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.