Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - kesäkuu 2021
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 508 000
Viikot: 1-25/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 235 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 89 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 21 t 5 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 1 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,4 %24,9 %1 772 00071 %
Yle TV212,2 %8,4 %1 593 00064 %
Yle Teema&Fem3,5 %3,1 %1 137 00045 %
Yle yhteensä44,0 %36,4 %1 988 00079 %
MTV320,3 %26,5 %1 837 00073 %
Sub2,7 %3,1 %1 136 00045 %
AVA2,3 %2,2 %914 00036 %
C More Total0,8 %0,7 %236 0009 %
MTV yhteensä26,1 %32,5 %1 979 00079 %
Nelonen8,2 %11,4 %1 558 00062 %
Jim2,1 %1,8 %885 00035 %
Liv2,4 %2,5 %991 00040 %
Hero0,9 %1,1 %631 00025 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,6 %16,7 %1 772 00071 %
TV52,2 %2,1 %1 017 00041 %
Kutonen1,4 %1,2 %697 00028 %
Frii2,1 %2,0 %635 00025 %
The Discovery Channel0,1 %0,0 %22 0001 %
TLC2,7 %2,0 %677 00027 %
Warner Bros. Discovery8,7 %7,7 %1 397 00056 %
STAR Channel1,9 %1,9 %673 00027 %
National Geographic Channel1,8 %1,2 %608 00024 %
Disney Finland3,7 %3,1 %958 00038 %
Paramount Network0,3 %0,2 %187 0007 %
AlfaTV0,9 %1,2 %540 00022 %
Muut2,8 %2,5 %533 00021 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 235 00089 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.