Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - kesäkuu 2021
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 684 000
Viikot: 1-25/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 378 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 89 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 4 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 52 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,0 %24,7 %1 830 00068 %
Yle TV212,7 %8,5 %1 698 00063 %
Yle Teema&Fem3,5 %3,1 %1 172 00044 %
Yle yhteensä44,2 %36,3 %2 105 00078 %
MTV320,2 %26,5 %1 926 00072 %
Sub2,8 %3,1 %1 175 00044 %
AVA2,3 %2,2 %928 00035 %
C More Total0,9 %0,8 %253 0009 %
MTV yhteensä26,1 %32,5 %2 083 00078 %
Nelonen8,3 %11,5 %1 636 00061 %
Jim2,0 %1,8 %900 00034 %
Liv2,4 %2,5 %1 009 00038 %
Hero0,9 %1,1 %640 00024 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,6 %16,8 %1 857 00069 %
TV52,2 %2,1 %1 039 00039 %
Kutonen1,4 %1,2 %714 00027 %
Frii2,1 %2,0 %641 00024 %
The Discovery Channel0,1 %0,0 %23 0001 %
TLC2,7 %2,0 %685 00026 %
Warner Bros. Discovery8,6 %7,6 %1 435 00053 %
STAR Channel1,8 %1,8 %683 00025 %
National Geographic Channel1,8 %1,2 %617 00023 %
Disney Finland3,6 %3,0 %973 00036 %
Paramount Network0,3 %0,2 %190 0007 %
AlfaTV0,9 %1,2 %544 00020 %
Muut2,8 %2,5 %566 00021 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 378 00089 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.