Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - heinäkuu 2021
Kohderyhmä: Miehet 3+
Kohderyhmän väestö: 2 613 000
Viikot: 1-30/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 190 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 84 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 10 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 45 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV125,0 %23,2 %1 648 00063 %
Yle TV216,4 %12,7 %1 640 00063 %
Yle Teema&Fem3,1 %2,8 %1 097 00042 %
Yle yhteensä44,5 %38,7 %1 922 00074 %
MTV315,1 %20,7 %1 710 00065 %
Sub3,9 %4,5 %1 246 00048 %
AVA1,4 %1,4 %775 00030 %
C More Total2,0 %2,1 %346 00013 %
MTV yhteensä22,5 %28,7 %1 885 00072 %
Nelonen7,0 %9,2 %1 512 00058 %
Jim2,9 %2,8 %997 00038 %
Liv1,4 %1,6 %854 00033 %
Hero1,1 %1,4 %711 00027 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,3 %15,0 %1 705 00065 %
TV52,9 %2,6 %1 082 00041 %
Kutonen3,5 %2,9 %976 00037 %
Frii1,4 %1,4 %611 00023 %
The Discovery Channel0,2 %0,1 %47 0002 %
TLC0,9 %0,7 %522 00020 %
Warner Bros. Discovery9,2 %8,2 %1 417 00054 %
STAR Channel2,9 %2,5 %811 00031 %
National Geographic Channel3,3 %2,2 %785 00030 %
Disney Finland6,2 %4,7 %1 107 00042 %
Paramount Network0,5 %0,4 %219 0008 %
AlfaTV0,7 %0,9 %544 00021 %
Muut4,5 %4,1 %633 00024 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 190 00084 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.