Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - marraskuu 2021
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 684 000
Viikot: 1-47/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 341 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 87 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 49 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 42 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,8 %24,3 %1 771 00066 %
Yle TV211,8 %8,1 %1 658 00062 %
Yle Teema&Fem3,3 %3,0 %1 113 00041 %
Yle yhteensä42,8 %35,3 %2 057 00077 %
MTV320,6 %26,9 %1 879 00070 %
Sub2,8 %3,1 %1 139 00042 %
AVA2,5 %2,4 %911 00034 %
C More Total0,9 %0,7 %246 0009 %
MTV yhteensä26,7 %33,1 %2 037 00076 %
Nelonen8,8 %12,1 %1 595 00059 %
Jim2,0 %1,7 %882 00033 %
Liv2,4 %2,4 %976 00036 %
Hero0,9 %1,1 %602 00022 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä14,2 %17,3 %1 815 00068 %
TV52,5 %2,4 %1 025 00038 %
Kutonen1,3 %1,2 %679 00025 %
Frii2,1 %2,0 %614 00023 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %22 0001 %
TLC2,6 %2,0 %645 00024 %
Warner Bros. Discovery8,8 %7,7 %1 398 00052 %
STAR Channel1,9 %1,8 %660 00025 %
National Geographic Channel1,8 %1,2 %585 00022 %
Disney Finland3,7 %3,1 %936 00035 %
Paramount Network0,2 %0,2 %185 0007 %
AlfaTV0,9 %1,2 %542 00020 %
Muut2,7 %2,4 %555 00021 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 341 00087 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.