Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - marraskuu 2021
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Kohderyhmän väestö: 5 297 000
Viikot: 1-47/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 4 521 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 85 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 46 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 41 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV126,7 %24,0 %3 405 00064 %
Yle TV213,3 %9,7 %3 271 00062 %
Yle Teema&Fem3,1 %2,9 %2 190 00041 %
Yle yhteensä43,2 %36,5 %3 953 00075 %
MTV318,0 %24,0 %3 580 00068 %
Sub3,3 %3,7 %2 379 00045 %
AVA2,0 %2,0 %1 708 00032 %
C More Total1,5 %1,4 %597 00011 %
MTV yhteensä24,8 %31,1 %3 917 00074 %
Nelonen8,1 %11,0 %3 117 00059 %
Jim2,4 %2,2 %1 884 00036 %
Liv1,9 %2,0 %1 839 00035 %
Hero1,0 %1,2 %1 290 00024 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,5 %16,4 %3 525 00067 %
TV52,7 %2,6 %2 113 00040 %
Kutonen2,4 %2,0 %1 638 00031 %
Frii1,8 %1,7 %1 216 00023 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %69 0001 %
TLC1,8 %1,3 %1 165 00022 %
Discovery Networks Finland9,1 %8,0 %2 811 00053 %
FOX2,4 %2,1 %1 468 00028 %
National Geographic Channel2,6 %1,7 %1 357 00026 %
Disney Finland4,9 %3,8 %2 032 00038 %
Paramount Network0,4 %0,3 %410 0008 %
AlfaTV0,9 %1,1 %1 108 00021 %
Muut3,6 %3,2 %1 204 00023 %
Yhteensä100,0 %100,0 %4 521 00085 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.