Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - helmikuu 2021
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 508 000
Viikot: 1-8/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 268 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 90 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 23 t 20 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 22 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,3 %26,8 %1 856 00074 %
Yle TV213,8 %7,7 %1 667 00066 %
Yle Teema&Fem3,9 %3,6 %1 230 00049 %
Yle yhteensä45,9 %38,0 %2 040 00081 %
MTV319,4 %26,3 %1 896 00076 %
Sub2,8 %3,0 %1 241 00049 %
AVA2,2 %2,1 %953 00038 %
C More Total0,5 %0,5 %212 0008 %
MTV yhteensä24,9 %31,9 %2 034 00081 %
Nelonen6,6 %9,1 %1 603 00064 %
Jim2,1 %2,0 %987 00039 %
Liv2,5 %2,7 %1 065 00042 %
Hero1,0 %1,2 %728 00029 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,1 %15,0 %1 831 00073 %
TV52,5 %2,3 %1 122 00045 %
Kutonen1,3 %1,2 %737 00029 %
Frii2,0 %2,0 %675 00027 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %31 0001 %
TLC2,7 %2,0 %741 00030 %
Discovery Networks Finland9,0 %7,7 %1 482 00059 %
STAR Channel1,9 %2,0 %720 00029 %
National Geographic Channel2,0 %1,5 %681 00027 %
Disney Finland3,9 %3,4 %1 044 00042 %
Paramount Network0,4 %0,2 %211 0008 %
AlfaTV0,9 %1,2 %578 00023 %
Muut3,0 %2,9 %592 00024 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 268 00090 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.