Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - helmikuu 2021
Kohderyhmä: Kaikki 25–44-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 405 000
Viikot: 1-8/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 236 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 88 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 13 t 48 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 0 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV112,4 %12,6 %829 00059 %
Yle TV215,1 %8,1 %796 00057 %
Yle Teema&Fem1,9 %1,7 %414 00029 %
Yle yhteensä29,4 %22,5 %1 026 00073 %
MTV316,1 %21,7 %908 00065 %
Sub6,3 %6,4 %668 00047 %
AVA2,2 %2,4 %391 00028 %
C More Total1,3 %1,7 %134 00010 %
MTV yhteensä25,9 %32,2 %1 039 00074 %
Nelonen9,4 %12,7 %829 00059 %
Jim3,8 %3,8 %527 00037 %
Liv2,8 %3,1 %474 00034 %
Hero1,2 %1,5 %313 00022 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä17,2 %21,1 %976 00069 %
TV54,2 %3,5 %537 00038 %
Kutonen3,6 %3,6 %434 00031 %
Frii1,6 %1,4 %228 00016 %
The Discovery Channel0,2 %0,2 %26 0002 %
TLC1,8 %1,5 %281 00020 %
Warner Bros. Discovery11,8 %10,4 %773 00055 %
STAR Channel5,4 %4,9 %428 00030 %
National Geographic Channel2,9 %2,0 %316 00022 %
Disney Finland8,3 %7,0 %563 00040 %
Paramount Network1,2 %0,7 %155 00011 %
AlfaTV0,2 %0,2 %128 0009 %
Muut6,8 %7,3 %400 00028 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 236 00088 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.