Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2019
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 492 000
Viikot: 1-48/2019
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 231 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 90 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 21 t 28 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 4 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,1 %22,4 %1 736 00070 %
Yle TV28,2 %5,9 %1 636 00066 %
Yle Teema&Fem3,3 %3,0 %1 137 00046 %
Yle yhteensä39,6 %31,3 %1 976 00079 %
MTV320,3 %25,9 %1 855 00074 %
Sub3,2 %3,3 %1 260 00051 %
AVA2,7 %2,3 %1 010 00041 %
C More Total0,6 %0,6 %201 0008 %
MTV yhteensä26,7 %32,1 %2 010 00081 %
Nelonen9,8 %13,1 %1 735 00070 %
Jim2,8 %3,2 %1 013 00041 %
Liv3,8 %3,6 %1 177 00047 %
Hero1,0 %1,2 %687 00028 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä17,4 %21,1 %1 908 00077 %
TV52,9 %2,9 %1 235 00050 %
Kutonen1,4 %1,6 %805 00032 %
Frii2,0 %2,0 %717 00029 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %41 0002 %
TLC2,6 %2,3 %733 00029 %
Discovery Networks Finland9,1 %9,1 %1 560 00063 %
FOX2,2 %2,0 %869 00035 %
National Geographic Channel1,5 %1,2 %656 00026 %
Fox Networks Group3,7 %3,1 %1 127 00045 %
Paramount Network0,1 %0,1 %95 0004 %
AlfaTV0,7 %1,1 %528 00021 %
Muut2,6 %2,0 %612 00025 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 231 00090 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.