Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, lokakuu 2020
Kohderyhmä: Kaikki yli 65-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 198 000
Viikot: 40-44/2020
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 178 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 98 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 37 t 28 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 5 t 23 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV138,5 %32,5 %1 164 00097 %
Yle TV26,6 %5,0 %1 028 00086 %
Yle Teema&Fem4,7 %5,0 %929 00078 %
Yle yhteensä49,8 %42,5 %1 171 00098 %
MTV320,8 %27,1 %1 114 00093 %
Sub1,6 %1,7 %683 00057 %
AVA1,8 %1,7 %639 00053 %
C More Total1,3 %1,0 %198 00017 %
MTV yhteensä25,4 %31,5 %1 134 00095 %
Nelonen7,0 %9,8 %962 00080 %
Jim2,1 %1,8 %653 00055 %
Liv1,3 %1,6 %642 00054 %
Hero0,6 %0,8 %417 00035 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä11,0 %14,0 %1 020 00085 %
TV51,7 %1,6 %672 00056 %
Kutonen1,7 %1,3 %509 00042 %
Frii1,4 %1,6 %460 00038 %
The Discovery Channel0,1 %0,0 %20 0002 %
TLC1,7 %1,2 %448 00037 %
Discovery Networks Finland7,0 %6,2 %833 00070 %
FOX1,1 %1,0 %440 00037 %
National Geographic Channel2,6 %1,6 %500 00042 %
Fox Networks Group3,7 %2,5 %638 00053 %
Paramount Network0,1 %0,1 %94 0008 %
AlfaTV1,2 %1,6 %547 00046 %
Muut2,0 %2,0 %279 00023 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 178 00098 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.