Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, lokakuu 2021
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 684 000
Viikot: 40-43/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 366 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 88 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 36 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 40 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,0 %23,6 %1 746 00065 %
Yle TV27,6 %5,8 %1 655 00062 %
Yle Teema&Fem2,4 %2,1 %1 022 00038 %
Yle yhteensä37,0 %31,6 %2 028 00076 %
MTV323,2 %28,6 %1 935 00072 %
Sub2,7 %3,0 %1 158 00043 %
AVA2,9 %2,5 %1 010 00038 %
C More Total1,0 %0,7 %287 00011 %
MTV yhteensä29,8 %34,9 %2 081 00078 %
Nelonen11,9 %15,6 %1 687 00063 %
Jim1,9 %1,4 %902 00034 %
Liv2,4 %1,9 %958 00036 %
Hero1,0 %1,0 %598 00022 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä17,2 %19,9 %1 875 00070 %
TV52,8 %2,5 %1 027 00038 %
Kutonen1,2 %1,1 %662 00025 %
Frii2,0 %1,8 %645 00024 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %32 0001 %
TLC2,6 %1,7 %631 00023 %
Warner Bros. Discovery8,8 %7,3 %1 381 00051 %
STAR Channel1,8 %1,6 %672 00025 %
National Geographic Channel1,8 %1,2 %585 00022 %
Disney Finland3,6 %2,8 %941 00035 %
Paramount Network0,2 %0,2 %200 0007 %
AlfaTV1,1 %1,4 %586 00022 %
Muut2,6 %2,3 %594 00022 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 366 00088 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.